Blogia
DIARIO DE WILDMAE

[op stoom] My Hospital: Build. Farm. Heal hack gratis cheat engine voor ipod

↡↡↡↡↡↡↡↡↡↡

1.1.39 version My Hospital: Build. Farm. Heal hack

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

 

versie opmerkingen - Verbeterde spelprestaties / taal Deens / Merk op Ik heb dit spel in het weekend gedownload en ik wil het sindsdien niet meer neerleggen. Deze game is erg verslavend en ik geniet er erg van. Het enige dat ik niet leuk vind is wanneer je de geschenkdozen opent, geven ze je nochtans veel munten, hoeveel bouwmaterialen of elixers / medicijnen dan ook, maar altijd altijd ALTIJD ÉÉN diamant. Je kunt video's bekijken voor de diamanten, maar het is altijd EEN diamant die je krijgt en er is een limiet aan het aantal video's dat je kunt bekijken. De enige manier om daadwerkelijk meer dan één diamant in één keer te krijgen, moet ik daadwerkelijk uit eigen zak betalen. Ik denk niet dat dat klopt. Als ik maar één diamant van alles kan krijgen en voor meer diamanten moet betalen, mag er geen limiet zijn aan het aantal video's dat ik kan bekijken, vooral wanneer elk niveau, zo ver van spelen, vereist dat je een artsenkantoor bouwt of een andere laboratoriummachine, enz. Ik wil het proces van 15 uur bouwen versnellen, maar kan niet als ik niet genoeg diamanten heb. Dan hebben de patiënten al nodig wat ze nodig hebben, zelfs als ze wat ik moet bouwen (laboratoriummachine / dokter) die ik nog niet eens heb gebouwd. Ik heb dezelfde hoeveelheid diamanten gehad sinds ik het spel heb gedownload (tussen 26 en 50). Ik kan niet minstens 3 diamanten halen uit het openen van een geschenkdoos, maar ik kan net zoveel van al het andere krijgen? 🤔🤔 Er moet zeker iets veranderen, ik zeg alleen maar. 🤷♀️ / Vond het leuk 2701 stemmen / grootte 287 Megabytes / Gebruikersbeoordeling 4,2 van 5 sterren / beoordeling 'S Werelds gezondste spel!

 

Op stoom mijn ziekenhuis: bouwen. boerderij. ziektekostenverzekering. Op stoom mijn ziekenhuis: bouwen. boerderij. gezondheidszorg. [op stoom] Mijn ziekenhuis: bouwen. Farm. gezondheidszorg. [op stoom] Mijn ziekenhuis: bouwen. Farm. Gezondheid. [op stoom] Mijn ziekenhuis: bouwen. Farm. heel de wereld. Op stoom mijn ziekenhuis: bouwen. boerderij. gezondheidsvoordelen. Op stoom mijn ziekenhuis: bouwen. boerderij. gezondheid en welzijn.

0 comentarios